برگزاري ششمين نمايشگاه توانمندي‌هاي صنايع هوايي و فضايي ايران در آذر 1394

ششمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران به همت اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران از مورخ 4 تا 6 آذر ماه 1394 در ضلع شرقي درياچه چيتگر و در باند هوايي چيتگر برگزار خواهد شد. برای آگاهی بیشتر می‌توانید به تارنمای www.tehranairshow.com مراجعه نمایید.

تاریخ ویرایش: 24 شهریور ماه 1394

رئيس اتحاديه صنايع هوايي و فضايي ايران از برگزاري ششمين نمايشگاه توانمندي‌هاي صنايع هوايي و فضايي ايران در آذر خبر داد.

به گزارش خبرگزاري موج، امين سالاري، رئيس اتحاديه صنايع هوايي و فضايي ايران، با اشاره به برگزاري ششمين نمايشگاه توانمندي‌هاي هوايي و فضايي ايران در تاريخ ۴ تا ۶ آذر 94 6مصادف با ۲۵ تا ۲۷ نوامبر اظهار کرد: اين نمايشگاه در ضلع شرقي درياچه چيتگر و در باند هوايي چيتگر برگزار مي‌شود.

وي با بيان اين که ۵ نمايشگاه گذشته در مکان‌هايي برگزار مي‌شد که محدوديت‌هاي نمايش هوايي (اير شو) وجود داشت، گفت: امسال براي نخستين بار نمايشگاه هوايي و فضايي در چيتگر برگزار مي‌شود و با وجود باند چيتگر امکان برگزاري ايرشوي براي هواپيماهاي دو تا ۱۲ نفره و هليکوپترها فراهم است.

ششمين نمايشگاه توانمندي‌هاي صنايع هوايي و فضايي ايران

سالاري با بيان اين که امسال به صورت ويژه اطلاع‌رساني به شرکت‌هاي خارجي و داخلي را براي شرکت در اين نمايشگاه آغاز کرديم، گفت: علاوه بر شرکت‌هاي خارجي، شرکت‌هاي داخلي خصوصي، شرکت‌هاي دولتي فعال در صنعت هوانوردي و شرکت‌هاي هواپيمايي نيز در اين نمايشگاه شرکت خواهند داشت.

رئيس اتحاديه صنايع هوايي و فضايي ايران درباره شرکت‌هاي خارجي حاضر در اين نمايشگاه گفت: با توجه به اين که زمان زيادي از اطلاع‌رساني براي شرکت در اين نمايشگاه نمي‌گذرد، اما؛ حضور شرکت‌هايي از چهار کشور آلمان، انگليس، فرانسه و روسيه قطعي شده است.

وي ادامه داد: شرکت‌هاي خارجي حاضر در نمايشگاه در حوزه تعمير و نگهداري، ساخت هواپيما و تجهيزات فرودگاهي فعاليت دارند.

سالاري گفت: در بخش شرکت‌هاي داخلي نيز تلاش مي‌شود از شرکت‌هاي فعال در همه حوزه‌هاي هوانوردي دعوت شود.

تارنمای نمایشگاه: www.tehranairshow.com

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
  • سید محمد نجم جو  |  6 مهر ماه 1394
    سلام
    برای اجاره غرفه نمایشگاه امسال از چه طریقی باید اقدام کنیم؟
    با تشکر
فرستادن دیدگاه جدید