گشت و گذار بین ستاره ها با اپلیکیشن SkyView + دریافت فایل

شاید یکی از جالب‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین موضوعات حال حاضر دنیا بحث‌های مربوط به سیاره‌ها و ستاره‌های دیگر باشد. فضایی که عظمت آن به قدری زیاد است که حتی کهکشان راه شیری در مقابل آن نقطه ای بیش نیست.

تاریخ ویرایش: 29 شهریور ماه 1394

SkyView اپلیکیشنی در زمینه‌ی ستاره‌شناسی است که با انبوه امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، یک اپلیکیشن فوق‌العاده را برای دوست‌داران ستاره‌شناسی به وجود آورده است.

گشت و گذار بین ستاره ها با اپلیکیشن SkyView

شاید یکی از جالب‌ترین و در عین حال عجیب‌ترین موضوعات حال حاضر دنیا بحث‌های مربوط به سیاره‌ها و ستاره‌های دیگر باشد. فضایی که عظمت آن به قدری زیاد است که حتی کهکشان راه شیری در مقابل آن نقطه ای بیش نیست. حتما شما هم بارها شنیده اید که اگر ستاره ای در آسمان برای ما قابل مشاهده است، احتمال آنکه این ستاره میلیون‌ها سال قبل از بین رفته باشد و نور آن به تازگی به زمین رسیده باشد وجود دارد. ستاره‌هایی که شاید از نگاه ما نقاطی کوچک و کم نور باشند، اما اکثر آن‌ها اندازه‌ی بسیار بسیار بزرگ دارند که آشنا‌ترین مثال برای آن ها، خورشید است. SkyView® Explore the Universe اپلیکیشنی بسیار تخصصی در زمینه‌ی ستاره‌شناسی است که با ارائه‌ی امکانات مختلفی که در زمینه‌ی ستاره‌ها و مطالعه‌ی آن‌ها در اختیار کاربران قرار داده است، به یک اپلیکیشن شناخته شده در بین دوست‌داران این علم تبدیل شده است.

گشت و گذار بین ستاره ها با اپلیکیشن SkyView

SkyView با شبیه‌سازی آسمانی مملو از ستاره، شما را قادر به مشاهده‌ی این صحنه‌ی شگفت‌انگیز خواهد کرد و جالب تر از همه آنکه با تکان دادن گوشی خود، مانند یک تلسکوپ حقیقی، می‌توانید اطراف خود را که در محاصره‌ی ستاره‌ها قرار گرفته‌اید مشاهده کنید و با به کشف ستاره‌ها و صورت‌های فلکی مختلف بپردازید. اما همه چیز به همین‌جا ختم نمی شود و به این اپلیکیشن به محض آنکه به بخشی از آسمان مجازی آن که صورت‌های فلکی قرار دارند مراجعه کنید، اقدام به شناسایی و نمایش خودکار آن‌ها خواهد کرد که امریست بسیار جالب و البته مفید برای علاقه‌مندان به ستاره‌شناسی.

منبع: زومیت

[دریافت با لینک مستقیم]

[دریافت از مایکت]

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید