ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه هاي هوافضايي دانشگاه صنعتي شريف، 1394

ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی با تلاش قطب علمی سامانه‌های هوافضایی دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف در روزهای 15 و 16 بهمن‌ماه 1394 در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

تاریخ ویرایش: 28 مهر ماه 1394

ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی در دو سطح دانشجویی و دانش آموزی و ۹ گرایش بهمن ماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد در راستای آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با فرآیندهای طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی، ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی را برگزار کند.

این مسابقه در ۹ گرایش طراحی و ساخت گلایدر (هواسر)، طراحی و ساخت هاورکرافت (هواناو)، طراحی و ساخت راکت با محموله قابل بازیابی، طراحی و ساخت مکانیزم بازیاب محموله فضایی، طراحی و ساخت سفینه ماه‌نشین، طراحی و ساخت ریزهواناو، طراحی و ساخت ربات مریخ نورد، طراحی و ساخت راکت کبریتی و دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان برگزار می شود.

ثبت نام در این دوره از مسابقات از ‌۲۰ مهرماه آغاز شده و تا ۱۰ دی‌ماه ادامه دارد.

تقویت بنیه علمی و دخیل کردن دانش آموزان و دانشجویان کشور در حوزه هوافضا، رشد فرهنگ عمومی مهندسی، آشنایی دانش آموزان با رشته مهندسی هوافضا، فرآیندهای طراحی و ساخت مهندسی، بروز خلاقیت‌های فردی، آشنایی با کارگروهی و ایجاد درک صحیح از استعدادها و علایق، گسترش فرهنگ کارگروهی، شناسایی طرح‌های برتر و معرفی آن به صنایع مربوطه از اهداف این مسابقه است.

ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی با تلاش قطب علمی سامانه‌های هوافضایی دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف در روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن‌ماه سال جاری در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای آکاهی بیشتر می‌توانند به نشانی الکترونیکی www.ceas.sharif.ir/asdc مراجعه کنند.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید