اعزام خدمه ناسا به اعماق اقیانوس!

اداره ملی هوانوردی و فضایی آمریکا، ناسا، ماموریت جدیدش را در 21 ژوئیه 2016 با نام ماموریت عملیاتی شدیداً محیط زیستی ناسا (NEEMO) آغاز کرد. در این ماموریت گروهی از فضانوردان، مهندسان و دانشمندان بخاطر آماده شدن برای ماموریت‌های اعماق فضای آینده و سفر به سیاره سرخ مریخ، در اعماق اقیانوس اطلس ماجراجویی می‌کنند.

تاریخ ویرایش: 3 مرداد ماه 1395

اداره ملی هوانوردی و فضایی آمریکا، ناسا، ماموریت جدیدش را در 21 ژوئیه 2016 با نام ماموریت عملیاتی شدیداً محیط زیستی ناسا (NEEMO) آغاز کرد.

‌به گزارش ایسنا و به نقل از زی نیوز، در این ماموریت گروهی از فضانوردان، مهندسان و دانشمندان بخاطر آماده شدن برای ماموریت‌های اعماق فضای آینده و سفر به سیاره سرخ مریخ، در اعماق اقیانوس اطلس ماجراجویی می‌کنند.

اعزام خدمه ناسا به اعماق اقیانوس!

اعزام خدمه ناسا به اعماق اقیانوس!

اعزام خدمه ناسا به اعماق اقیانوس!

طبق اعلام ناسا، تیمی بین‌المللی از این خدمه به زیستگاه مرجان‌های دلو که در 62 فوتی اعماق اقیانوس اطلس در پناهگاه دریایی ملی فلوریدا واقع است، اعزام شدند.

خدمه نموی 21 در این ماموریت شبیه‌سازی شده 16 روزه ابزار و تکنیک‌هایی را آزمایش می‌کنند که قرار است در ماموریت‌های اعماق فضای آینده استفاده شود.

آنها در شرایط یک فضاپیمای شبیه‌سازی شده زندگی کرده و در فضای خارج از سکونتگاه و در زیر اقیانوس به پیاده‌روی فضایی مشابه در فضا اقدام خواهند کرد.

اعزام خدمه ناسا به اعماق اقیانوس!

طبق این گزارش اهداف خدمه درون سکونتگاه آزمایش توالی DNA، عملکرد اجرایی دستگاه تله متری پزشکی و هولولنز برای پرواز  فضایی انتقال محموله بشری است.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید