اسکی روی ابر (+تصاویر)

یک شرکت آمریکایی ایده اسکی‌سواری بر فراز ابرها را با استفاده از یک فناوری پیشرفته به واقعیت تبدیل می‌کند. عملکرد تخته اسکی پرنده درست مشابه بال‌های هواپیما است به‌ طوری که اسکی‌باز با ایستادن روی تخته و متصل کردن پاها به آن می‌تواند مشابه شرایط اسکی روی آب این بار به دنبال هواپیما پرواز کند.

تاریخ ویرایش: 13 مرداد ماه 1395

یک شرکت آمریکایی ایده اسکی‌سواری بر فراز ابرها را با استفاده از یک فناوری پیشرفته به واقعیت تبدیل می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، عملکرد تخته اسکی پرنده درست مشابه بال‌های هواپیما است به‌ طوری که اسکی‌باز با ایستادن روی تخته و متصل کردن پاها به آن می‌تواند مشابه شرایط اسکی روی آب این بار به دنبال هواپیما پرواز کند.

اسکی روی ابر

سخنگوی شرکت سازنده تخته اسکی پرنده اعلام کرد: نمونه آزمایشی با در نظر گرفتن کلیه فاکتورهای ایمنی و کنترلی با موفقیت در تونل باد آزمایش شد. همچنین به منظور فراهم کردن حداکثر ایمنی پرواز برای اسکی‌باز یک مجموعه حرفه‌ای چتر نجات در این اسکی تعبیه خواهد شد.

اسکی روی ابر

اسکی روی ابر

اسکی روی ابر

براندون میکسل، خلبان یا اسکی‌باز پرنده در مورد تجربه اولین پرواز در تونل باد عنوان کرد: هدف اصلی آزمایش در تونل باد بررسی میزان تحمل و پایداری تخته پرنده و اسکی‌باز در فشار باد واقعی درست مانند حالت پرواز با کابل متصل به پشت هواپیمای سبک وزن است.

وی در ادامه افزود: در شرایط تونل باد نیز از کابل اتصال مشابه نمونه طراحی شده استفاده شد. این کابل به طول 13 متر در داخل تونل باد نصب شد تا شرایط هرچه بیشتر به واقعیت تبدیل شود.

اسکی روی ابر

اسکی روی ابر

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب