پرواز نمایشی سوخوهای روسی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش

در نمایشگاه امسال بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان ، ایتالیا ، مالزی ، انگلستان ، روسیه ، ترکیه ، آمریکا و ژاپن و فرانسه حضور دارند که فرصت مناسبی برای انجام تعامل و همکاری بین شرکت‌های داخلی و خارجی فراهم است.

تاریخ ویرایش: 27 آبان ماه 1395

دبیر هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش با بیان اینکه سوخوهای روسی برای اولین بار در آسمان ایران پرواز نمایشی خواهند داشت، گفت: در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت مرتبط با صنعت هوایی از کشورهای اروپایی و آسیایی حضور دارند.

به گزارش ایلنا، بیژن بنکدار در آیین گشایش هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی در کیش با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه سابقه ۱۵ ساله دارد، گفت: از ۱۵ سال گذشته بیشتر در عرصه صنایع هوایی و هوانوردی در جزیره کیش در قلب خلیج فارس بنیان گذاشته شد.

پرواز نمایشی سوخوهای روسی در هشتمین نمایشگاه هوایی کیش

وی ادامه داد: هر دو سال یک بار علیرغم وجود فشارهای بین المللی و تحریم‌های نابجا این نمایشگاه تکرار شد و این نمایشگاه امروز به صحنه اقتدار و غرور ملی تبدیل شده است.

بنکدار ادامه داد: در نمایشگاه امسال بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای آلمان ، ایتالیا ، مالزی ، انگلستان ، روسیه ، ترکیه ، آمریکا و ژاپن و فرانسه حضور دارند که فرصت مناسبی برای انجام تعامل و همکاری بین شرکت‌های داخلی و خارجی فراهم است.

این مقام مسئول تاکید کرد: امسال در نمایشگاه هوایی کیش برای نخستین بار پس از انقلاب شاهد عملیات نمایشی شوالیه‌های روسی و بالستیک شامل ۵ فروند سوخو شامل ۶ هواپیمای جت خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور قدرتمند جنگنده‌های خود پروازهای نمایشی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید