آشنایی با هلیكوپتر

نویسنده: علي اكبر اخگري
ناشر: مولف
تعداد صفحات: 320 صفحه

تاریخ ویرایش: 10 اردیبهشت ماه 1398

كتابي رحلي با جلد گالينگور.

مباحث این کتاب شامل: تئوري پرواز هليكوپتر، پرواز عمودي هليكوپتر با استفاده از نيروي موتور، هليكوپتر در پرواز انتقالي، حركت هليكوپتر در حول محور عمودي و نقش پروانه دم، حقايق بيشتر درباره پروانه اصلي، جايروپلن و كاربردهاي آن در هليكوپتر، تعادل، به همراه تصاويري كاملاً گويا می‌باشد.

معرفی

این کتاب در 320 صفحه و هشت فصل تنظیم شده و جزء کتب مبانی و پایه می باشد . افرادی که علاقمند به علوم هلیکوپتر می باشند و هیچگونه اطلاعی در مورد عملکرد هلیکوپتر ندارند ابتدا باید مطالعه و فراگیری خود را از این کتاب آغاز نمایند . این کتاب شخص را به دنیای هلیکوپتر وارد نموده و او با ابتدایی ترین پارامترها آشنا می گردد. در این کتاب مباحثی چون آئرودینامیک، مکانیزمهای انتقال قدرت، مکانیزم‌های پرواز، جایروپلن، نقش دم در تعادل هلیکوپتر، نقش پروانه اصلی در پرواز، آلات دقیق، و و پیشرانه های بکار گرفته شده در هلیکوپتر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

آشنایی با هلیكوپتر، علی اکبر اخگری

برخي از اصلي ترين مطالب اين كتاب برپايه مرجع هندبوك شماره FA A-H-8083-21A كه توسط فدراسيون هوايي آمريكا به چاپ رسيده برنامه ريزي و نگاشته شده است.با توجه به نياز علاقمندان برخي مطالب اين كتاب به صورت مفصل تر تشريح و توضيح داده شده و در مواردي نيز از تصاوير و نقشه هاي بيشتري بهره گرفته شده است. همچنين از برخي مطالب ترجمه شده ديگر كه از نويسندگان محترم داخلي مي باشد نيز كمك گرفته ايم تا حتي الامكان كتابي پربار و در بر گيرنده حجم بيشتري از اطلاعات و منابع باشد.

لینک سایر کتاب‌های این نویسنده

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
  • حامد ببردل  |  خوبه
  • محمد فعالی  |  12 خرداد ماه 1394
    متشکرم
فرستادن دیدگاه جدید