امضای قرارداد طراحی و ساخت ماهواره مخابراتی ناهید 2 با همکاری پژوهشگاه فضایی ایران

قرارداد طراحی و ساخت ماهواره مخابراتی ناهید 2 در هفته‌ی آینده به امضا خواهد رسید. این ماهواره که مشخصات فنی آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید، یک ماهواره مخابراتی است و با سفارش، مدیریت و نظارت سیستمی سازمان فضایی ایران و با همکاری پژوهشگاه فضایی ایران طراحی و ساخته خواهد شد.

تاریخ ویرایش: 7 بهمن ماه 1395

به گزارش پورتال هوافضای ایران به تقل از روابط عمومی سازمان فضایی، قرارداد طراحی و ساخت ماهواره مخابراتی ناهید 2 در هفته‌ی آینده به امضا خواهد رسید.

مراسم انعقاد قرارداد ساخت این ماهواره، روز شنبه نهم بهمن ماه سالجاری، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران و متخصصان صنعت فضایی کشور برگزار خواهد شد و طی آن قرارداد ساخت ماهواره ناهید 2 به امضاء دکتر محسن بهرامی؛ معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران و دکتر حسن حدادپور؛ رئیس پژوهشگاه فضایی ایران می رسد. گفتنی است این ماهواره که مشخصات فنی آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید، یک ماهواره مخابراتی است و با سفارش، مدیریت و نظارت سیستمی سازمان فضایی ایران و با همکاری پژوهشگاه فضایی ایران طراحی و ساخته خواهد شد.

انعقاد این قرارداد در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر توسعه تعامل با مراکز علمی و پژوهشی و استفاده حداکثری از توانمندی های داخلی برای رفع نیازهای گوناگون در زمینه فناوری فضایی بوده و در آینده نیز شاهد افزایش اینگونه همکاری ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید