14 بهمن همزمان با روز ملی فناوری فضایی: رونمایی از آخرین دستاوردهای فضایی ایران با حضور رییس جمهور

ماهواره‌هایی که قرار است در این روز رونمایی شود ماهواره‌های سنجش از دور و مخابراتی هستند که از مرحله تحقیقات به مرحله عملیاتی رسیده اند.

تاریخ ویرایش: 7 بهمن ماه 1395

به گزارش پورتال هوافضای ایران به نقل از سازمان فضایی، محسن بهرامی رییس سازمان فضایی ایران با اشاره به رونمایی از دستاوردهای فضایی همزمان با دهه فجر گفت: در سی و هشتمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و همزمان با فرارسیدن روز 14 بهمن که روز فناوری فضایی است، طی مراسمی با حضور رییس جمهوری محترم از آخرین دستاوردهای فضایی کشور از جمله نمونه ماهواره های آماده پرتاب رونمایی می شود.

محسن بهرامی رییس سازمان فضایی ایران

وی افزود: ماهواره‌هایی که قرار است در این روز رونمایی شود ماهواره‌های سنجش از دور و مخابراتی هستند که از مرحله تحقیقات به مرحله عملیاتی رسیده اند.

بهرامی با اشاره به همکاری سازمان فضایی ایران با مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و دانشگاه ها اظهار کرد: این همکاری ها باعث توسعه روز افزون فناوری های فضایی کشور شده است که ساخت همین ماهواره‌ها از جمله دستاوردهای بزرگ آن به شمار می رود.

14 بهمن همزمان با روز ملی فناوری فضایی: رونمایی از آخرین دستاوردهای فضایی ایران با حضور رییس جمهور

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دیگر برنامه های این مراسم تصریح کرد: علاوه بر آن در مراسم پیش رو از دستاوردهای جدید دیگر همچون فناوری هایی که در حوزه انتقال مداری ماهواره ها به دست آمده نیز رونمایی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید