نشست مشترک معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران با همتای آذربایجانی خود

همکاری درخصوص استفاده از ظرفیت پهنای باند ماهواره های مخابراتی دو کشور، امکان استفاده از تصاویر ماهواره ای آذربایجان و دیگر ماهواره ها با توان تفکیک بالا برای ایران ، همکاری در تعریف پروژه های کاربردی مشترک، ایجاد تیم مشترک کارشناسی جهت هماهنگی های فرکانسی موقعیت های مداری کشور آذربایجان و کشور جمهوری اسلامی ایران از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

تاریخ ویرایش: 7 بهمن ماه 1395

دکتر محسن بهرامی معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران میزبان التماس محمداف معاون وزیر ارتباطات و فناوری های نوین آذربایجان بود.

به گزارش پورتال هوافضای ایران به نقل از سازمان فضایی ایران، همکاری درخصوص استفاده از ظرفیت پهنای باند ماهواره های مخابراتی دو کشور، امکان استفاده از تصاویر ماهواره ای آذربایجان و دیگر ماهواره ها با توان تفکیک بالا برای ایران ، همکاری در تعریف پروژه های کاربردی مشترک، ایجاد تیم مشترک کارشناسی جهت هماهنگی های فرکانسی موقعیت های مداری کشور آذربایجان و کشور جمهوری اسلامی ایران از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

نشست مشترک معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران با همتای آذربایجانی خود

نشست مشترک معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران با همتای آذربایجانی خود

دکتر بهرامی در حاشیه این دیدار عنوان کرد: در راستای ارتقاء همکاری های فضایی ایران با دیگر کشور ها و بخصوص کشور های همسایه این نشست مشترک تشکیل که به نتایج بسیار مطلوبی منجر شد. وی افزود: امیدواریم با تداوم و افزایش سطح همکاری ها در جهت دستیابی به اهداف مشترک و در راستای حفظ و ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه گامی موثر برداریم.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید