شرکت ایرباس هلیکوپترز (Airbus Helicopters)

ایرباس هلیکوپترز (Airbus Helicopters) با نام پیشین یوروکوپتر یک شرکت بین‌المللی بالگردسازی است که در سال ۱۹۹۲ با ادغام بخش‌های هلیکوپترسازی شرکت فرانسوی ایراسپیشیال و شرکت آلمانی دایملر-بنز با نام یوروکوپتر تشکیل شده و در ژانویه ۲۰۱۴ نام خود را به ایرباس هلیکوپترز تغییر داد.

تاریخ ویرایش: 24 تیر ماه 1393

ایرباس هلیکوپترز (Airbus Helicopters) با نام سابق یوروکوپتر (Eurocopter) یک شرکت بین‌المللی هلیکوپترسازی است که در سال ۱۹۹۲ با ادغام بخش‌های هلیکوپترسازی شرکت فرانسوی ایراسپیشیال و شرکت آلمانی دایملر-بنز با نام یوروکوپتر تشکیل شده و در ژانویه ۲۰۱۴ نام خود را به ایرباس هلیکوپترز تغییر داد. دفتر مرکزی این شرکت در فرودگاه بین‌المللی مارسی در جنوب فرانسه و کارخانه‌های اصلی آن در مارسی، دوناوورث آلمان و آلباسته اسپانیا قرار دارند.

نشان (آرم) شرکت ایرباس هلیکوپترز (Airbus Helicopters Logo)

ایرباس هلیکوپترز یکی از سه گروه صنعتی هوافضای بزرگ دنیاست و از نظر حجم معاملات در رتبه اول بین تمامی شرکت‌های هلیکوپترسازی قرار می‌گیرد. این شرکت از نظر تنوع تولیدات نیز بالاترین رتبه را در میان همتایان خود دارد و از بالگردهای سبک تک‌موتوره گرفته تا بالگردهای سبک و متوسط دوموتوره و همچنین بالگردهای متوسط و سنگین ترابری، هم در مدل‌های نظامی و هم در مدل‌های غیرنظامی، در کارخانه‌های آن تولید می‌شوند. در سال ۲۰۰۶ بیش از ۹۵۰۰ هلیکوپتر ایرباس هلیکوپترز در خدمت ۲۵۰۰ مشتری این شرکت از ۱۳۹ کشور دنیا بوده‌اند.

تارنمای شرکت ایرباس هلیکوپترز: www.airbushelicopters.com

نگارخانه:

باالگرد شرکت ایرباس هلیکوپترز (Airbus Helicopters)

 باالگرد شرکت ایرباس هلیکوپترز (Airbus Helicopters)

باالگرد شرکت ایرباس هلیکوپترز (Airbus Helicopters)

منابع: ویکی‌پدیا، وبگاه شرکت ایرباس هلیکوپترز

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید