سفینه فضایی مدیر عامل آمازون آماده حرکت است!

 

آقاي Jeff Bezos به عنوان مدير عامل مجموعه بزرگ آمازون با توليد و تست نهايي موتور BE-3 قصد دارد تا در صنعت هوافضا گام بردارد و ماموريت هاي ويژه اي را بر عهده گيرد. اين موتور به سادگي مي تواند سفينه هاي فضايي را با خود حمل کند يا محموله هاي مهم و حياتي براي ايستگاه فضايي ارسال کند.

تاریخ ویرایش: 26 فروردین ماه 1394

آقاي Jeff Bezos به عنوان مدير عامل مجموعه بزرگ آمازون با توليد و تست نهايي موتور BE-3 قصد دارد تا در صنعت هوافضا گام بردارد و ماموريت هاي ويژه اي را بر عهده گيرد. اين موتور به سادگي مي تواند سفينه هاي فضايي را با خود حمل کند يا محموله هاي مهم و حياتي براي ايستگاه فضايي ارسال کند. با بهره گيري از موتور BE-3 در کنار نسل جديد کپسول فضايي Shepard، به سادگي مي توان محموله هاي مهم و حياتي براي ايستگاه فضايي ارسال کرد و مهم ترين وظيفه اين پروژه نيز کمک رساني به افراد حاضر در ايستگاه فضايي است.

تست نهايي موتور BE-3

 

همچنين وظيفه ديگري که فضاپيماي توليد مشترک آمازون و Blue Origin بر عهده خواهد گرفت، حمل ماهواره ها به مدار تعريف شده است تا در پروژه هاي تحقيقاتي نيز ردپاي نسل جديد Shepard و موتور BE-3 ديده شود. البته تست هاي کامل اين دو با موفقيت صورت گرفته است، اما اطلاعات دقيقي از محل انجام تست منتشر نشده است.

همچنين اين دو مجموعه براي همکاري و امضاي قرار داد تجاري با ناسا بايد تست هاي پرواز کامل تري را پشت سر بگذارد که به نظر مي رسد در اين زمينه مشکلي وجود نداشته باشد. به اعتقاد آقاي Rob Meyerson به عنوان نماينده مجموعه Blue Origin، تنها پس از امضاي قرارداد با ناسا مي توان از اين پروژه کسب درآمد کرد. اولين پرواز رسمي و ماموريتي کپسول Shepard به همراه موتور BE-3 در اواخر سال 2015 انجام مي شود و ماموريت دقيق اين مجموعه تا کنون مشخص نگرديده است.

منبع: فرهیختگان

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید