پذیرش آگهی

پذیرش آگهی در پورتال هوافضای ایران

تاریخ ویرایش: 4 آبان ماه 1400

پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا) یک پایگاه اطلاع‌رسانی در حوزه‌ی هوافضا، هوانوردی و فناوری فضایی است که 12 سال سابقه فعال در این حوزه دارد.

مهمترین ویژگی پورتال هوافضای ایران حضور بازدیدکنندگان ویژه و هدفمند در پورتال (شامل مدیران، فعالان، اساتید، دانشجویان، شاغلین و علاقه‌مندان به حوزه‌ی هوافضا در همه رده‌های سنی) می‌باشد.

 


 

اطلاعیه:

پورتال هوافضای ایران در راستای حمایت از فعالیت‌های ارزشمند در حوزه‌ی هوافضا در ایران در نظر دارد تمام فعالیت‌های غیراقتصادی که در زمینه‌ی ترویج، کارآفرینی و گسترش کاربرد همگانی هوافضا در ایران باشد را به صورت رایگان معرفی و تبلیغ نماید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، لطفاً از طریق ایمیل info@iranhavafaza.com و یا بخش دیدگاه‌های انتهای همین نوشتار با ما در ارتباط باشید.

 


 

روش‌های درج آگهی در پورتال هوافضای ایران:

1-رپورتاژ-آگهی: رپورتاژ-آگهی‌ها به صورت یک پست معمول در پورتال هوافضا منتشر می‌شوند. شما در این بخش می‌توانید به صورت مشروح در مورد کالا و خدمات خود توضیح بدهید و هر میزان نیاز داشتید، عکس منتشر کنید. تهیه متن اولیه بر عهده شما می‌باشد.

2- بنر تبلیغاتی: در این روش بنر تبلیغاتی شما در صفحه‌ی نخست و یا صفحات داخلی پورتال هوافضا نمایش داده می‌شود.

در حال حاضر، بنرهای تبلیغاتی در چهار جایگاه A و B و C و D مطابق تصاویر زیر تعریف شده‌اند:

جایگاه بنرهای تبلیغاتی در صفحه نخست:

جایگاه بنرهای تبلیغاتی در صفحه نخست

جایگاه بنرهای تبلیغاتی در صفحات داخلی:

جایگاه بنرهای تبلیغاتی در صفحات داخلی

2- تبلیغات متنی: در این روش، تبلیغ متنی به صورت فالو در صفحه‌ی نخست و صفحات داخلی پورتال هوافضا نمایش داده می‌شود. جایگاه این تبلیغ، در زیر بنرهای تبلیغی نوع  C می‌باشد.

3- افزودن کسب‌وکارها و شرکت‌های فعال در حوزه‌ی هوافضا در بخش معرفی شرکت‌ها: شرکت‌های فعال در حوزه‌ی هوافضا و همچنین استارتاپ‌ها می‌توانند توانمندی‌ها، حوزه‌ی کاری، محصولات و سایر اطلاعات معرفی خود را در این بانک اطلاعاتی ارائه کنند. ثبت مشخصات شرکت‌ها در حال حاضر به صورت رایگان انجام می‌شود.

گفتنی است، موضوع فعالیت شرکت‌های درخواست‌کننده می‌بایست در حوزه عمومی و غیرنظامی باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق ایمیل info@iranhavafaza.com (و یا بخش ارسال دیدگاه در انتهای همین نوشتار) با ما ارتباط برقرار نمایید.

قوانین درج آگهی در پورتال هوافضا

  • تلاش پورتال هوافضا، نشر آگهی‌ها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند صحت آگهی‌ها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌ها برعهده نمی‌گیرد.
  • مسئولیت شعارها، مطالب و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده سفارش‌دهنده می‌باشد و تصاویر یا محتوای آگهی می‌بایست مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
  • موضوع فعالیت شرکت‌ها جهت تبلیغ می‌بایست در حوزه غیرنظامی باشد.

اطلاع‌رسانی

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
  • حسن یوسفی  |  14 آذر ماه 1396
    سلام
    لطفا قیمت تبلیغات در سایتتونو برای پلنهای مختلف رو اعلام بفرمایید
  • انتشارات شهبازی  |  5 اسفند ماه 1398
    با سلام و احترام
    کتاب مرجع 3 جلدی طراحی هواپیما، جامع ترین مرجع کتاب طراحی هواپیما شامل بیش از 1800 صفحه توسط مؤلف محترم پروفسور ملک زاده منتشر گردیده است. علاقمندان برای تهیه کتاب با تخفیف ویژه با آیدی DrJShahbazi@ ارتباط برقرار نمایید.

    با آرزوی موفقیت علاقمندان صنعت هوایی و فضایی
  • امین جعفری  |  12 اردیبهشت ماه 1400
    با سلام. میخواستم اگهی یک شبیه ساط هواپیما برای فروش رو بهتون بدم. از چه طریق باید اقدام کنم؟

    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب
    ضمن سپاس از پیام شما؛ جهت درج آگهی دو راه وجود دارد:

    1- از طریق بخش "دیوار هوافضا" (لینک زیر) می‌توانید به صورت رایگان آگهی مورد نظر را ثبت کنید. جهت این کار بر روی دکمه سبزرنگ "افزودن کالا/خدمت" کلیک کرده و سایر موارد را تکمیل نمایید.
    https://iranhavafaza.com/shop

    2- می‌توانید بنر آگهی مورد نظر را در صفحات پورتال هوافضا نمایش دهید که این مورد شامل پرداخت هزینه می‌شود.
فرستادن دیدگاه جدید