آشنایی با هلیكوپتر

نویسنده: علي اكبر اخگري
ناشر: مولف
تعداد صفحات: 320 صفحه

تاریخ ویرایش: 10 اردیبهشت ماه 1398

كتابي رحلي با جلد گالينگور.

مباحث این کتاب شامل: تئوري پرواز هليكوپتر، پرواز عمودي هليكوپتر با استفاده از نيروي موتور، هليكوپتر در پرواز انتقالي، حركت هليكوپتر در حول محور عمودي و نقش پروانه دم، حقايق بيشتر درباره پروانه اصلي، جايروپلن و كاربردهاي آن در هليكوپتر، تعادل، به همراه تصاويري كاملاً گويا می‌باشد.

معرفی

این کتاب در 320 صفحه و هشت فصل تنظیم شده و جزء کتب مبانی و پایه می باشد . افرادی که علاقمند به علوم هلیکوپتر می باشند و هیچگونه اطلاعی در مورد عملکرد هلیکوپتر ندارند ابتدا باید مطالعه و فراگیری خود را از این کتاب آغاز نمایند . این کتاب شخص را به دنیای هلیکوپتر وارد نموده و او با ابتدایی ترین پارامترها آشنا می گردد. در این کتاب مباحثی چون آئرودینامیک، مکانیزمهای انتقال قدرت، مکانیزم‌های پرواز، جایروپلن، نقش دم در تعادل هلیکوپتر، نقش پروانه اصلی در پرواز، آلات دقیق، و و پیشرانه های بکار گرفته شده در هلیکوپتر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

آشنایی با هلیكوپتر، علی اکبر اخگری

برخي از اصلي ترين مطالب اين كتاب برپايه مرجع هندبوك شماره FA A-H-8083-21A كه توسط فدراسيون هوايي آمريكا به چاپ رسيده برنامه ريزي و نگاشته شده است.با توجه به نياز علاقمندان برخي مطالب اين كتاب به صورت مفصل تر تشريح و توضيح داده شده و در مواردي نيز از تصاوير و نقشه هاي بيشتري بهره گرفته شده است. همچنين از برخي مطالب ترجمه شده ديگر كه از نويسندگان محترم داخلي مي باشد نيز كمك گرفته ايم تا حتي الامكان كتابي پربار و در بر گيرنده حجم بيشتري از اطلاعات و منابع باشد.

لینک سایر کتاب‌های این نویسنده

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
  • حامد ببردل  |  خوبه
  • محمد فعالی  |  12 خرداد ماه 1394
    متشکرم
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب