خودروی پرنده «هیوندای» در نمایشگاه ۲۰۲۰ CES رونمایی می‌شود

این شرکت در ماه سپتامبر به طور رسمی بخش "حمل و نقل هوایی شهری" را تاسیس کرد و یکی از مهندسان سابق ناسا را ​​برای سرپرستی این بخش جدید استخدام کرد.

تاریخ ویرایش: 15 دی ماه 1398

شرکت خودروسازی هیوندای از پرده برداری از خودروی پرنده خود در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ که ماه آینده برگزار خواهد شد، خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، نمایشگاه CES بدون شرکت‌هایی که فناوری‌های جاه طلبانه رونمایی می‌کنند، نمایشگاه CES نخواهد بود. در همین راستا شرکت خودروسازی "هیوندای" قصد دارد از یک خودروی پرنده در این نمایشگاه رونمایی کند.

خودروی پرنده «هیوندای» در نمایشگاه ۲۰۲۰ CES رونمایی می‌شود

این شرکت کره‌ای در تاریخ ششم ژانویه نخستین وسیله نقلیه هوایی شخصی (PAV) خود و همچنین دو طرح مفهومی دیگر رونمایی خواهد کرد که شامل یک وسیله نقلیه زمینی خودران و یک پایانه (هاب) خواهد بود که در آن مسافران امکان انتقال بین دو حالت حمل و نقل را دارند.

برخلاف دیگر پروژه‌های آینده نگرانه خودروهای پرنده مانند پروژه "skyline" سانفرانسیسکو، "هیوندای" اطلاعات زیادی در مورد این خودروی پرنده ارائه نکرده است. تنها چیزی که می‌دانیم این است که هر سه مفهوم در کنار یکدیگر کار می‌کنند تا مردم را در شهرهای پر ازدحام جابجا کنند.


همچنین بخوانید:

همکاری بوئینگ و پورشه برای ساخت خودرو پرنده الکتریکی


باید دید که این مفهوم اجرایی می‌شود یا خیر، اما در بین بیش از ۷۰ شرکتی که روی خودروهای پرنده کار می‌کنند، "هیوندای" یکی از سرمایه‌گذارهای برتر است. این شرکت در ماه سپتامبر به طور رسمی بخش "حمل و نقل هوایی شهری" را تاسیس کرد و یکی از مهندسان سابق ناسا را ​​برای سرپرستی این بخش جدید استخدام کرد.

بدیهی است که ایستادگی و عدم پذیرش زیادی در راه توسعه خودروهای پرنده وجود دارد، به عنوان مثال، یک مطالعه جدید که توسط دانشگاه میشیگان و شرکت فورد انجام شده است، مشخص کرد که اکثر مردم تمایلی برای در اختیار داشتن یک خودروی پرنده برای خود ندارند، اما ممکن است خیلی بیشتر از آنچه تصور می‌شود به تاکسی‌های پرنده نزدیک باشیم.


در ادامه بخوانید:

فهرست نوشتارهای مرتبط با خودروهای پرنده و تاکسی‌های هوایی

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید