راه‌اندازی وبگاه فضاجو در حوزه ردیابی و رصد آنلاین ماهواره‌ها

گروه تخصصی فضاجو به عنوان نخستین استارت‌آپ درحوزه‌ی ردیابی و رصد آنلاین ماهواره‌ها به صورت بومی و مستقل از سایت‌های خارجی وبسایت فضاجو را به بهره‌برداری رسانده است.

تاریخ ویرایش: 17 بهمن ماه 1398

فضاجو به عنوان اولین استارت‌آپ درحوزه‌ی ردیابی و رصد آنلاین ماهواره‌ها به صورت بومی و مستقل از سایت‌های خارجی وبسایت فضاجو را به بهره‌برداری رسانده است.

راه‌اندازی وبگاه فضاجو  در حوزه ردیابی و رصد آنلاین ماهواره‌ها

شتاب‌دهنده امید فضا به عنوان اولین شتاب‌دهنده تخصصی فضایی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال ارزیابی و حمایت از ایده‌های ارزشمند در زمینه هوشمندسازی فضاگرا، منظومه ماهواره‌ای و فناوری‌ها و خدمات ترکیبی و مرتبط (طرح های مورد تایید فرایند شتابدهی) و حمایت جدی از این کسب‌و‌کارها است.

راه‌اندازی وبگاه فضاجو  در حوزه ردیابی و رصد آنلاین ماهواره‌ها

در این راستا گروه تخصصی فضاجو به عنوان اولین استارت‌آپ در حوزه‌ی ردیابی و رصد آنلاین ماهواره‌ها به صورت بومی و مستقل از سایت‌های خارجی، سایت فضاجو را رونمایی نموده و به بهره‌برداری رسانده است.

این وبسایت برای خدمات آموزشی، تحقیقاتی و کاربردی رصد ماهواره‌ها برای کلیه علاقه‌مندان و متخصصین فضایی قابل استفاده است و هر شخصی می‌تواند با مراجعه به این وبگاه به صورت آنلاین مکان ماهواره در مدار را ملاحظه نماید.

نشانی وبگاه فضاجو: fazajoo.com و fazajoo.ir

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید