رویداد آشنایی با الزامات تائیدیه آزمون محصولات فضایی در سطح تجهیزات و المان‌ها (اسفند 99)

این رویداد به همت اداره کل توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه سازمان فضایی ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز یکپارچه‌سازی و آزمون پژوهشگاه فضایی در 2 اسفند 99 برگزار می‌شود.

تاریخ ویرایش: 29 بهمن ماه 1399

اداره کل توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه سازمان فضایی ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز یکپارچه‌سازی و آزمون پژوهشگاه فضایی رویداد آشنایی با الزامات تائیدیه آزمون محصولات فضایی در سطح تجهیزات و المان‌ها را برگزار می‌نماید.

رویداد آشنایی با الزامات تائیدیه آزمون محصولات فضایی در سطح تجهیزات و المان‌ها (اسفند 99)

دکتر جلیلی، سرپرست اداره کل توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه سازمان فضایی ایران با اعلام این خبر گفت: این رویداد تحت عنوان عیار3 در تاریخ 2 اسفند به صورت حضوری (تعداد محدود) و مجازی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.در این رویداد به معرفی سیاست‌های حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی از اخذ استانداردهای فضایی (تائیدیه آزمون) و ارائه رویه درنظر گرفته شده برای برخورداری شرکت‌های دانش‌بنیان جهت استاندارد نمودن محصولاتشان پرداخته می‌شود. همچنین امکانات مرکز یکپارچه‌سازی و آزمون و آزمایشگاه‌های پژوهشگاه فضایی جهت بهره‌مندی، به این کسب و کارها معرفی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه استانداردسازی محصولات و خدمات یکی از اقدامات زیربنایی برای قوام بخشیدن به فعالیت‌های کسب‌وکارهای فضاپایه و از پیش‌نیازهای اساسی ارائه محصولات و خدمات این کسب‌وکارها در سطح ملی و بین‌المللی است، لذا در تعاملی بسیار مناسب با معاونت توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، تا کنون چهار گروه از استانداردها و تائیدیه‌های مرتبط با آزمون (محصولی) مورد تصویب قرار گرفته است و در حال رایزنی جهت تصویب 20 گروه دیگر از استانداردهای فضایی در زمینه‌های "سازمانی و فرآیندی"، "محصولی" و "بهره‌برداری و ارائه خدمات" هستیم. با تصویب این گروه از استانداردها و ارائه حمایت مربوطه، گام مهمی در ارتقاء رویه‌ها و استانداردسازی مشخصات خدمات و محصولات فضایی توسعه‌یافته برداشته می‌شود.

لینک نام‌نویسی: forms.inif.ir/standard1

بیشتر بخوانید
تبلیغات
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب