رویداد آشنایی با الزامات تائیدیه آزمون محصولات فضایی در سطح تجهیزات و المان‌ها (اسفند 99)

این رویداد به همت اداره کل توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه سازمان فضایی ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز یکپارچه‌سازی و آزمون پژوهشگاه فضایی در 2 اسفند 99 برگزار می‌شود.

تاریخ ویرایش: 29 بهمن ماه 1399

اداره کل توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه سازمان فضایی ایران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز یکپارچه‌سازی و آزمون پژوهشگاه فضایی رویداد آشنایی با الزامات تائیدیه آزمون محصولات فضایی در سطح تجهیزات و المان‌ها را برگزار می‌نماید.

رویداد آشنایی با الزامات تائیدیه آزمون محصولات فضایی در سطح تجهیزات و المان‌ها (اسفند 99)

دکتر جلیلی، سرپرست اداره کل توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه سازمان فضایی ایران با اعلام این خبر گفت: این رویداد تحت عنوان عیار3 در تاریخ 2 اسفند به صورت حضوری (تعداد محدود) و مجازی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.در این رویداد به معرفی سیاست‌های حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی از اخذ استانداردهای فضایی (تائیدیه آزمون) و ارائه رویه درنظر گرفته شده برای برخورداری شرکت‌های دانش‌بنیان جهت استاندارد نمودن محصولاتشان پرداخته می‌شود. همچنین امکانات مرکز یکپارچه‌سازی و آزمون و آزمایشگاه‌های پژوهشگاه فضایی جهت بهره‌مندی، به این کسب و کارها معرفی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه استانداردسازی محصولات و خدمات یکی از اقدامات زیربنایی برای قوام بخشیدن به فعالیت‌های کسب‌وکارهای فضاپایه و از پیش‌نیازهای اساسی ارائه محصولات و خدمات این کسب‌وکارها در سطح ملی و بین‌المللی است، لذا در تعاملی بسیار مناسب با معاونت توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، تا کنون چهار گروه از استانداردها و تائیدیه‌های مرتبط با آزمون (محصولی) مورد تصویب قرار گرفته است و در حال رایزنی جهت تصویب 20 گروه دیگر از استانداردهای فضایی در زمینه‌های "سازمانی و فرآیندی"، "محصولی" و "بهره‌برداری و ارائه خدمات" هستیم. با تصویب این گروه از استانداردها و ارائه حمایت مربوطه، گام مهمی در ارتقاء رویه‌ها و استانداردسازی مشخصات خدمات و محصولات فضایی توسعه‌یافته برداشته می‌شود.

لینک نام‌نویسی: forms.inif.ir/standard1

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید