برپایی نخستین پاویون تخصصی هوایی در پنجمین نمایشگاه اینوتکس (INOTEX 2016)

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش ‌بنیان هوایی و هوانوردی نخستین پاویون تخصصی هوایی را در پنجمین نمایشگاه اینوتکس ایران برپا می کند. این نمایشگاه دوم تا پنجم خرداد ماه 95 در نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن خلیج فارس برپا می‌شود.

تاریخ ویرایش: 2 خرداد ماه 1395

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش ‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین پاویون تخصصی هوایی را در پنجمین نمایشگاه اینوتکس ایران برپا می کند.

به گزارش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به کاربردی بودن فناوری های مختلف مانند الکترونیک و موادپیشرفته در صنعت هوایی و سرریز فناوری های صنعت هوایی در سایر حوزه های فناوری، این پاویون در راستای تعاون، تبادل و تجاری سازی فناوری های شرکت های این حوزه با سایر شرکت های داخلی و همچنین با هدف ارائه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه هوایی برپا می شود.

برپایی نخستین پاویون تخصصی هوایی در پنجمین نمایشگاه اینوتکس (INOTEX 2016)

در این پاویون تخصصی هشت شرکت دانش بنیان داخلی به ارائه محصولات خود می پردازند و 2 شرکت آلمانی و یک شرکت ایتالیایی نیز برای گسترش تعاملات خود با شرکت های ایرانی در این پاویون شرکت دارند.

همچنین در این پاویون تخصصی هوایی، از برخی محصولات شرکت های دانش بنیان برای اولین بار رونمایی می شود.

پنجمین نمایشگاه اینوتکس ایران دوم تا پنجم خرداد ماه 1395 به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی در نمایشگاه بین‌المللی تهران سالن خلیج فارس برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید