مدیریت نگهداری هواپیما

ترجمه و تالیف: مهندس امیر مهدوی و مهندس ملیحه آورزمانی
ناشر: انتشارات شهبازی
سال چاپ: پاییز 1396
صفحات: 160 صفحه
بها: 16000 تومان

تاریخ ویرایش: 22 آبان ماه 1396

معرفی کتاب

کتاب پيش رو که تحت عنوان مديريت نگهداري هواپيما مي باشد. اولین نگارش در زمینه مدیریت و فرآیندهای نگهداری هواپیما  به زبان فارسی می باشد که به کوشش مهندس امیر مهدوی و مهندس ملیحه آورزمانی به زیور طبع آراسته شده است. این کتاب ترجمه  بخش اول از کتاب aviation maintenance management به نگارش کارشناس ارشد سابق شرکت هواپيما سازي بوئينگ و استاد کنوني دانشگاه هوايي ايمبري رايدل، دکتر هري کين نيسون مي باشد که جهت درک بهتر و سريع مفاهيم، مطالبي تکميلي به همراه تصاوير بدان افزوده شده است تا ضمن رعايت کلي رسالت ترجمه، انتقال اطلاعات و مطالب را به خوانندگان گرامي تسهيل گردد.

بطور کلي در اين کتاب، مباحث مربوط به نگهداري هواپيما بطور کامل مورد تحليل قرار مي گيرد. ابتدا تعاريف و اهداف برنامه هاي نگهداري هواپيما بيان مي شوند و سپس فرآيند تدوين و توسعه برنامه نگهداري هواپيما تشريح مي گردد و اسناد مربوط به آنها  معرفي مي شوند. تشريح ساختار سازماني بخش نگهداري و مهندسي هواپيما در يک شرکت هوايي، از ديگر بخشهاي مهم اين کتاب مي باشد که به آن پرداخته مي شود و قسمتهاي مختلف آن بررسي مي گردد. از آنجا که مهمترين بخش نگهداري هواپيما در يک خط هوايي، بخش طراحي، برنامه ريزي و کنترل توليد مي باشد در فصل آخر بطور جداگانه به تشريح آن پرداخته مي شود.

کتاب مدیریت نگهداری هواپیما

جهت سفارش خرید کتاب «مدیریت نگهداری هواپیما» به دفتر انتشارات به آدرس: روبروی درب دانشگاه تهران، بالای کتابفروشی گوتنبرگ، پلاک 1212مراجعه نمائید و یا با شماره  09395614194  تماس حاصل فرمائید.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید