توانمندسازی استارت‌آپ‌های حوزه فضایی

مدیرکل سنجش از دور سازمان فضایی ایران در نمایشگاه الکامپ: تجربه و تخصص کارشناسان و متخصصان اداره‌کل سنجش از دور سازمان فضایی ایران در راستای توانمندسازی استارت‌آپ‌های این حوزه، در اختیار این جوانان خلاق و پرشور قرار خواهد داشت.

تاریخ ویرایش: 1 مرداد ماه 1398

مصطفی منصورپور، مدیرکل سنجش از دور سازمان فضایی ایران به همراه روسای ادارات این اداره کل در بازدید از نمایشگاه الکامپ، در پاویون استارت‌آپ‌های حوزه فضایی به گفتگو و تبادل نظر با این استارت‌آپ‌ها پرداختند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فضایی ایران، مصطفی منصورپور ضمن اعلام همکاری موثر و مطلوب با استارت‌آپ‌های این حوزه گفت: فناوری سنجش از دور می تواند خدمات بسیار خوبی هم به جامعه ارائه دهد و هم برای مدیریت بهینه کشور،گزارشات تحلیلی دقیقی را در اختیار مدیران و دستگاه‌های اجرایی کشور قرار دهد.

توانمندسازی استارتاپ‌های حوزه فضایی

وی افزود: در این راستا تمام تلاش خود را برای استفاده حداکثری از این فناوری در حوزه‌های مختلف خواهیم کرد و با توانمندسازی استارت‌آپ‌ها و بخش خصوصی، محصولات و خدمات مورد نیاز را از طریق آن‌ها ارائه خواهیم کرد.

مدیرکل سنجش از دور سازمان فضایی ایران گفت: مباحثی مانند آموزش، تاییدیه محصول نهایی توسط سازمان فضایی ایران و تامین تصاویر ماهواره‌ای مورد نیاز از دغدغه‌های استارت‌آپ‌ها بود که سعی خواهیم کرد با برنامه‌ریزی و ایجاد ارتباطی نزدیک‌تر با آن‌ها در جهت رفع این دغدغه‌ها گام‌هایی اساسی برداریم.

وی خاطر نشان کرد: تجربه و تخصص کارشناسان و متخصصان اداره‌کل سنجش از دور سازمان فضایی ایران در راستای توانمندسازی استارت‌آپ‌های این حوزه، در اختیار این جوانان خلاق و پرشور قرار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید