آکادمی پرواز چکاوک آسمان (PCA Academy)

آکادمی پرواز چکاوک با رویکرد ارتقاء سطح دانش تخصصی مدیران، خلبانان، مهندسین، کنترلرهای برج مراقبت، مهمانداران و دیگر پرسنل شاغل و یا دانشجویان، برای شرکت‌های هواپیمایی، خدمات هوایی و اشخاص حقیقی دوره های آموزشی مهارت محور و کاربردی ارائه می‌کند.

تاریخ ویرایش: 15 بهمن ماه 1400

مهارت آموزی و آمادگی برای ورود به بازار کار به ویژه در صنعت هواپیمایی تنها با گذراندن واحدهای دانشگاهی میسر نبوده و نیاز به دانش و مهارت تخصصی در صنایع مختلف کاملاً محسوس است.

بسیاری از دانشجویان ممتاز به دلیل مهارت و دانش تخصصی ناکافی به هنگام مصاحبه شغلی موفق نمی شوند، حتی ممکن است افرادی با معدل دانشگاهی پایین‌تر در این مصاحبه ها عملکرد بسیار خوبی داشته و استخدام شوند.

آکادمی پرواز چکاوک آسمان (PCA Academy)

آکادمی پرواز چکاوک آسمان (PCA Academy) با علم به این موضوع که اولین قدم برای ورود به هر حوزه کسب مهارت و آموزش تخصصی است با رویکرد ارتقاء سطح دانش تخصصی مدیران، خلبانان، مهندسین، کنترلرهای برج مراقبت، مهمانداران و دیگر پرسنل شاغل و یا دانشجویان، برای شرکت های هواپیمایی، خدمات هوایی و اشخاص حقیقی دوره های آموزشی مهارت محور و کاربردی ارائه می‌کند.

آکادمی پرواز چکاوک آسمان (PCA Academy)

آکادمی پرواز چکاوک با تجربیات به دست آمده از استارتاپ نام آشنا صنعت هوانوردی "میعادگاه هوانوردی" در سال 1399 تاسیس و به عنوان نماینده دانشکده هواپیمایی کشوری در برگزاری دوره‌های کوتاه مدت فعالیت خود را با ارائه دوره های فشرده و هدفمند آغاز نموده است.

آکادمی پرواز چکاوک آسمان (PCA Academy)

آکادمی پرواز چکاوک قادر است دوره های خود را به صورت آنلاین یا حضوری یا در محل شرکت ها و سازمان ها  (In-House)   برگزار نموده و آماده همکاری آموزشی با شرکت‌های هواپیمایی و خدمات هوایی در برگزاری دوره های تخصصی نیز می باشد.

[یادداشت: متن بالا از طرف آکادمی پرواز چکاوک جهت معرفی در پورتال هوافضا ارسال شده است.]

وبگاه آکادمی پرواز چکاوک: pcaaero.com

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید