راه‌اندازی سامانه‌ی نیازمندی‌های هوایی و فضایی ایران

پورتال هوافضای ایران با افتخار راه‌اندازی سامانه‌ی اینترنتی «نیازمندی‌های هوایی و فضایی ایران» را اعلام می‌نماید. این سامانه به منظور تسهیل فرآیند خرید و فروش در حوزه‌ی  محصولات و خدمات هوایی و فضایی راه‌اندازی شده است.

تاریخ ویرایش: 20 آبان ماه 1394

پورتال هوافضای ایران با افتخار راه‌اندازی سامانه‌ی اینترنتی «نیازمندی‌های هوایی و فضایی ایران» را اعلام می‌نماید. این سامانه به منظور تسهیل فرآیند خرید و فروش در حوزه‌ی  محصولات و خدمات هوایی و فضایی راه‌اندازی شده است. رویکرد پورتال هوافضا صرفاً توجه به محصولات و خدمات حوزه‌ی «مهندسی هوافضا» نبوده است و هر موضوعی که به نحوی مرتبط با حوزه‌ی هوایی و فضایی است، مشمول فعالیت این سامانه می‌باشد.

راه‌اندازی نیازمندی‌های هوایی و فضایی ایران

این سامانه به فروشندگان و خدمات‌دهندگان این امکان را می‌دهد که ساده‌تر از گذشته بتوانند کالا یا خدمات خود را ارائه دهند، و به خریداران و خدمات‌گیران کمک می کند که به‌سادگی به کالا یا خدمات مورد نیاز خود دست یابند.
بنابراین، از همه‌ی فعالان، دست‌اندرکاران و ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات این حوزه دعوت می‌شود که به ارائه‌ی محصولات و خدمات خود در این سامانه بپردازند.

نشانی سامانه نیازمندی‌های هوایی و فضایی ایران: http://iranhavafaza.com/shop

برای مشاهده‌ی دسته‌بندی‌های موجود و همچنین شرایط خرید و فروش در سامانه نیازمندی‌های هوایی و فضایی ایران به بخش‌های زیر مراجعه نمایید:

قوانین

دسته‌بندی

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید