راه‌اندازی وب‌سایت اشتراک‌گذاری تصاویر هوایی پهپاد پارسی در شیراز

به مناسبت روز جهانی عکاسی، نخستین وب‌سایت اشتراک‌گذاری تصاویر هوایی پهپاد پارسی در شیراز راه‌اندازی شد.

تاریخ ویرایش: 29 مرداد ماه 1398

به گزارش پهپاد نیوز، مدیرعامل موسسه ایرسا به مناسبت روز جهانی عکاسی از راه اندازی اولین وب سایت اشتراک گذاری تصاویر هوایی "پهپاد پارسی" در شیراز خبر داد.

امین ملک زاده گفت: رسانه تخصصی تصاویرهوایی «پهپاد پارسی» یا Persian Drone  یک وب سایت کاربر محور است که متشکل از محتوای چند رسانه از جمله عکس هوایی، فیلم هوایی و اخبار و مقالات مرتبط با پهپاد هاست، در این وب سایت کاربران میتوانند به راحتی ثبت نام و برای خود یک کانال اختصاصی تشکیل و محتوای (عکس،فیلم،نوشته) خود را بارگذاری و منتشر نمایند، اشتراک در این رسانه کاملا رایگان بوده و به کاربران کمک میکند تا نمونه کارهای خود را منتشر و فعالیت نمایند.

راه‌اندازی وب‌سایت اشتراک‌گذاری تصاویر هوایی پهپاد پارسی در شیراز

وی افزود: رسانه پهپاد پارسی با هدف ارتقاء سطح کیفی تصاویر هوایی که کاربران بوسیله پرنده های بدون سرنشین (پهپاد) تهیه میکنند ایجاد شده و در آینده نزدیک اپلیکیشن موبایلی این رسانه نیز تولید و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ملک زاده بیان داشت: این رسانه به عنوان یک رسانه مرجع خواهد بود تا افرادی که به دنبال تصاویر هوایی هستند به راحتی بتوانند نمونه کار هنرمندان را مشاهده و سطح کیفی را سنجید و سفارش دهند، کاربران نیز با فعالیت و انتشار تصاویر با دیگر کاربران به رقابت می‌پردازند.

راه‌اندازی وب‌سایت اشتراک‌گذاری تصاویر هوایی پهپاد پارسی در شیراز

پهپاد پارسی توسط موسسه نشر دیجیتال فناوری خوشه طلایی ایرسا در ۲۸ مرداد ماه ۹۸ به مناسبت روز عکاس راه اندازی و آغاز به کار نمود.

علاقمندان و کاربران پهپاد جهت ثبت‌نام و اشتراک‌گذاری تصاویر خود می‌توانند به آدرس: www.persiandrone.com مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید