نخستین نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری فضایی (آبان 98، تبریز)

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 13 الی 17 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. همچنین اولین زون نوآوری و فناوری فضایی در این نمایشگاه ایجاد شده است.

تاریخ ویرایش: 13 مهر ماه 1398

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 13 الی 17 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 13 الی 17 آبان در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. اولین زون نوآوری و فناوری فضایی در این نمایشگاه ایجاد شده است.

علی جهانگیری در  جلسه ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس)  از تشکیل دو زون تخصصی فناوری فضایی و فناوری‌های بخش معدن در این دوره از نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: با افزوده شدن این دو زون، رینوتکس هفتم در 18 زون تخصصی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در چهار بخش ایده‌های فناورانه و طرح‌های استارتاپی، توسعه و تجاری‌سازی محصولات فناورانه، فروش محصولات فناورانه دانش بنیان و معرفی نیازمندی‌های فناورانه برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه تخصصی نوآوری و فناوری فضایی (آبان 98، تبریز)

جهانگیری، کمک به تجاری‌سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری‌ها و اختراعات فناورانه، طرح‌ها و ایده‌های دانش محور، جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان، افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و ایجاد اشتغال را از اهداف مهم این نمایشگاه عنوان کرد.

برای آگاهی بیشتر به وبگاه این نمایشگاه به نشانی www.rinotex.ir مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید
صفحه اینستاگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کانال تلگرام پورتال هوافضای ایران (ایران هوافضا)
کتاب پرواز، تاریخ کامل هوانوردی
کتاب دانستنی های علم پرواز - علیرضا علی حسینی - دیجی کالا
مرجع کامل سنسور ها، ابزار دقیق و سیستم های اندازه گیری
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیکشنری هوانوردی و هوافضا چکاوک
فهرست کانال‌ها و گروه‌های هوافضا و هوانوردی ایران در تلگرام
دیوار هوافضا
انجام پروژه متلب