چهارمین دوره مسابقات طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین، 1395

مجموعه مسابقات طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین با ساختاری جدید و در سه رده «آینده پروازان» (دانش‌آموزی)، «هماسازان» (دانشجویی) و «دیو سپید» (حرفه‌ای) برگزار می‌گردد و ثبت‌نام چهارمین دوره این مسابقات از 29 خرداد تا 19 تیر 1395 و در رده هماسازان آغاز خواهد شد.

تاریخ ویرایش: 27 خرداد ماه 1395

پژوهشکده شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری اساتید دانشگاه‌های مختلف کشور، به منظور گسترش علوم وابسته به کاربردهای وسایل پرنده، مسابقات متفاوتی را بطور مستمر برگزار می‌نماید. هدف از این مجموعه مسابقات کشف استعدادهای خلاق، گسترش و توسعه فرآیند ارتباط با صنایع و به چالش‌کشیدن سیستم آموزشی در مواجهه با مسائل متنوع صنعت حمل و نقل هوایی در ایران و جهان است.

مجموعه مسابقات طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین با ساختاری جدید و در سه رده «آینده پروازان» (دانش‌آموزی)، «هماسازان» (دانشجویی) و «دیو سپید» (حرفه‌ای) برگزار می‌گردد و ثبت‌نام چهارمین دوره این مسابقات از 29 خرداد تا 19 تیر 95 و در رده هماسازان آغاز خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای رسمی مسابقات به نشانی www.iudc.ir مراجعه نمایند.

چهارمین دوره مسابقات طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین، 1395

ساختار تیم‌های شرکت‌کننده

هر تیم شرکت‌کننده که به طور رسمی در مسابقات ثبت‌نام می‌نماید، می‌پذیرد که در طول برگزاری از مقررات مسابقه پیروی نماید. رعایت‌نکردن هریک از مقررات، در کمیته اجرایی مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در مورد آن اتخاذ خواهد شد. این مقررات برای ایجاد نظم و هماهنگی بهتر و فراهم‌سازی محیطی شاداب و علمی برای شرکت‌کنندگان است.

شرکت‌کنندگان در تشکیل تیم باید موارد زیر را رعایت نمایند:

الف) هر تیم می‌تواند حداقل ۳ و حداکثر ۱۰ عضو داشته باشد. کاهش نفرات تیم به کمتر از ۳ نفر به معنی انحلال تیم و حذف آن است و تیم باید برای چگونگی ادامه کار با کمیته اجرایی هماهنگی نماید.

ب) حداقل ۵۰ درصد اعضای هر تیم باید دانشجوی مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترای یکی از دانشگاه‌های رسمی مورد تأیید وزارت علوم باشند.

ج) یک فرد فقط می‌تواند در یک تیم عضویت داشته باشد.

د) یک نفر از اعضای تیم به عنوان مسئول تیم فرایند ثبت‌نام را انجام خواهد داد. مسئول تیم باید دانشجو باشد.

ه) تعداد افراد یک تیم در هر مرحله از مسابقه ثابت باقی می‌ماند ولی بعد از پایان هر مرحله تیم‌ها می‌توانند تا حداکثر ۵۰% ترکیب تیم خود را تغییر دهند.

و) هر تیم موظف است که حداقل یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها را به عنوان مشاور علمی تیم خود معرفی نماید. مشاور علمی باید در جریان پیشرفت کار قرار گیرد. همچنین مستنداتی که تیم در هر مرحله ارائه می‌کند، باید به تائید وی رسیده باشد.

ز) هر تیم شرکت‌کننده یک نام تجاری یا مستعار برای خود انتخاب و به کمیته برگزاری اعلام می‌نماید. این نام در طول مراحل مسابقه ثابت باقی می‌ماند. نام منتخب هر تیم باید از حروف فارسی و حداکثر در دو بخش باشد. ضمناً انتخاب نام از بین برندهای ثبت‌شده مجاز نمی‌باشد.

ح) هزینه ثبت‌نام برای هر تیم ۲,۴۰۰,۰۰۰ ریال (معادل دویست و چهل هزار تومان) می‌باشد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام

  • مدارک لازم برای ثبت نام به قرار زیر است:
  • فایل اسکن‌شده یک قطعه عکس ۴×۳ از هریک از اعضا با کیفیت dpi 200
  • فایل اسکن‌شده کارت ملیفایل اسکن‌شده گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان

تذکرات

ثبت‌نام تنها به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. به این منظور باید از تاریخ ۲۹ خرداد الی ۱۹ تیر ۹۵ به نشانی اینترنتی www.iudc.ir مراجعه نمایید.

در صورت وجود نقص در مدارک ارسالی، ثبت‌نام تیم مربوطه تأیید نخواهد شد.

در صورت کامل‌بودن مدارک حداکثر ظرف مدت ۵ روز، تأییدیه ثبت‌نام در مسابقه و دفترچه قوانین مسابقه به تیم ارسال خواهد شد.

حجم هر فایل اسکن‌شده حداکثر kb 200 باشد.

ضمناً در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، در صورت مطرح نمودن سوالات از طریق ایمیل مسابقه به نشانی info@iudc.ir، حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت به شما پاسخ داده خواهد شد.

نشانی دبیرخانه

تهران- خیابان آزادی- دانشگاه صنعتی شریف- پایین‌تر از کارگاه‌های آموزشی جدید- کارگاه شهید وزوایی- دبیرخانه مسابقه طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین.

وبگاه مسابقات: www.iudc.ir

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید