‌‌سرمایه‌گذاری جیلی در تاکسی‌های پرنده ولوکوپتر

گروه هولدینگ جیلی قصد دارد تا از طریق سرمایه‌گذاری در شرکت وُلوکوپتر آلمان، تولیدکننده‌ی تاکسی‌های پرنده، و ایجاد یک شرکتِ مشترکِ نوپا، تاکسی‌های هوایی را در چین راه‌اندازی کند.

تاریخ ویرایش: 7 مهر ماه 1398

گروه هولدینگ جیلی قصد دارد تا از طریق سرمایه‌گذاری در شرکت وُلوکوپتر (Volocopter) آلمان، تولیدکننده‌ی تاکسی‌های پرنده، و ایجاد یک شرکتِ مشترکِ نوپا، تاکسی‌های هوایی را در چین راه‌اندازی کند.

‌‌سرمایه‌گذاری جیلی در تاکسی‌های پرنده ولوکوپتر

به گزارش علم، فناوری و نوآوری در چین به نقل از ChinaDaily، این شرکت نهم سپتامبر در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای کمک به آغاز پروازهای تجاریِ پرنده‌های مدلِ VoloCity طی سه سال آینده، 50 میلیون یورو سرمایه‌گذاری خواهد کرد و ۱۰ درصد سهام این شرکت را در اختیار خواهد گرفت.


در این رابطه حتما بخوانید:


در حال حاضر شرکت وُلوکوپتر بر روی دریافت مجوز پرواز تجاری از آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اتحادیه‌ی اروپا برای هواپیماهای مدلِ VoloCity خود سرمایه‌گذاری می‌کند.

‌‌سرمایه‌گذاری جیلی در تاکسی‌های پرنده ولوکوپتر

گفتنی‌ست این شرکت آلمانی که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده است، تا باحال سه نسل از پرنده‌ی مدلِ «وُلوکوپتر» را با سرمایه‌گذاریِ در مجموع ۳۵ میلیون یورو عرضه کرده که دو مدلِ آن مجوز پرواز با سرنشین و بدون آن را دریافت کرده‌اند.


پیشنهاد ما برای مطالعه درباره خودروها و تاکسی‌های پرنده:

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید